Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů
Krupička, Vojtěch ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je potřebná znalost matematických rovnic a vzorců jimiž jsou příslušné vektorové objekty popsány. Pro názornou demonstraci rasterizace vznikl výukový program, který jednoduchou cestou seznámí uživatele s principem rasterizace vybraného vektorového objektu.
Výukový program pro demonstraci generování 2D objektů v rastru
Šůs, Martin ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V prvej, teoretickej časti sú diskutované rozdiely medzi rastrovou grafikov a vektorovou grafikou. Spomenuté sú ich klady a zápory a je vysvetlená potreba prevodu medzi týmito dvoma typmi grafík. Proces rasterizácie, prevodu z vektorovej do rastrovej grafiky, je dôkladne popísaný pre vybrané základné grafické prvky/entity. Druhá časť opisuje proces vývoju a implementáciu aplikácie.
Měření délek
Pecinová, Iva ; Šarounová, Alena (vedoucí práce) ; Surynková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Měření délek se zabývá eukleidovským měřením vzdáleností. Věnuje se historii měření délek v Českých zemích, vzniku základní jednotky délky - metru a zejména pak délce kružnice. Práce je určena zejména pro učitele matematiky na středních školách a milovníky měření, u kterých se předpokládá alespoň středoškolské znalosti matematiky. Práci využijí i učitelé matematiky na základních školách, pro něž je určena příloha Příručka malého měřiče. Součástí práce je i CD, které obsahuje práci v elektronické podobě a již zmíněnou Příručku malého měřiče ve verzi pro tisk.
Měření délek
Pecinová, Iva ; Šarounová, Alena (vedoucí práce) ; Surynková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Měření délek se zabývá eukleidovským měřením vzdáleností. Věnuje se historii měření délek v Českých zemích, vzniku základní jednotky délky - metru a zejména pak délce kružnice. Práce je určena zejména pro učitele matematiky na středních školách a milovníky měření, u kterých se předpokládá alespoň středoškolské znalosti matematiky. Práci využijí i učitelé matematiky na základních školách, pro něž je určena příloha Příručka malého měřiče. Součástí práce je i CD, které obsahuje práci v elektronické podobě a již zmíněnou Příručku malého měřiče ve verzi pro tisk.
Výukový program pro demonstraci generování 2D objektů v rastru
Šůs, Martin ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V prvej, teoretickej časti sú diskutované rozdiely medzi rastrovou grafikov a vektorovou grafikou. Spomenuté sú ich klady a zápory a je vysvetlená potreba prevodu medzi týmito dvoma typmi grafík. Proces rasterizácie, prevodu z vektorovej do rastrovej grafiky, je dôkladne popísaný pre vybrané základné grafické prvky/entity. Druhá časť opisuje proces vývoju a implementáciu aplikácie.
Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů
Krupička, Vojtěch ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je potřebná znalost matematických rovnic a vzorců jimiž jsou příslušné vektorové objekty popsány. Pro názornou demonstraci rasterizace vznikl výukový program, který jednoduchou cestou seznámí uživatele s principem rasterizace vybraného vektorového objektu.
Výuka vybraných témat pro výuku matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - planimetrie
BABKA, Jan
Ve své diplomové práci se zabývám body, úsečkami, přímkami a polopřímkami, úhly, kruhy a kružnicemi, trojúhelníky a jejich výukou s využitím počítače a interaktivní tabule. Vlastní práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám motivací k učení, konstruktivizmem, hodnocením výukových materiálů a interaktivitou ve školním prostředí. Praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro výuku s interaktivní tabulí a jejich využití při výuce v 6. ročníku ZŠ. Na závěr jsou uvedeny poznatky, které jsem v průběhu vlastní výuky získal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.